طولانی ترین زندگی را با مرحله 4 بیماری مزمن کلیه چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طولانی ترین زندگی را با مرحله 4 بیماری مزمن کلیه چیست

اگر به طور موثر کنترل نیست، مرحله 4 بیماری مزمن کلیه ممکن است پیشرفت برای پایان دادن به مرحله نارسایی کلیه به راحتی، و برخی از عوارض جدی می تواند از مرگ ناگهانی شود. طولانی ترین زندگی را برای بیماران مبتلا به CKD مرحله 4 چیست؟

برای این سوال، ما مسئولانه می توان گفت که برخی از بیماران هنوز هم می تواند زندگی می کنند تا 80 سال سن در بیمارستان ما، اگر چه آنها از بیماری مزمن کلیه را برای مدت طولانی رنج می برد. از آنجا که آن را دشوار است به جمع آوری آمار در امید به زندگی برای بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، نمی تواند پاسخ دقیق به این سوال می دهد. با این حال، از آنجا که محتوای بالا، ما می دانیم که ممکن است به زندگی می کنند به اندازه کافی بلند به بیماری کلیوی.

در اینجا، ما می خواهم به تاکید در نارسایی کلیه معمولا مرگ را به طور مستقیم ایجاد نمی کند، زیرا برخی از درمان های جایگزینی کلیه امروز که می تواند جایگزین کلیه به کار وجود دارد.Losتهدید به جان معمولا برخی از عوارض مانند بیماری های قلبی و عروقی، نارسایی قلبی، سطوح خطرناک از پتاسیم، ادم ریوی، و غیره.

در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، بیماران معمولا از عوارض بسیار خطرناک رنج می برند نیست. بنابراین، اگر بیمار مایل به داشتن طول عمر به عنوان زمانی که ممکن است، مهم این است که سعی کنید برای حفظ بیماران در مرحله 4 از طولانی ترین بیماری های کلیوی و کنترل عوارض آن به موقع و موثر باقی می ماند.

با توسعه طب مدرن، پزشکان برخی از روش های درمانی است که می تواند کمک به جلوگیری از پیشرفت بیماری در مرحله 4 کلیه پیدا کرده اند. اگر چه میزان موفقیت این درمان 100٪، که به کمک تعدادی از بیماران را برای زندگی دیگر موثر نمی رسید.

طرح درمان باید مطابق با شرایط این بیماری مبتلا شود. اگر می خواهید بهترین گزینه درمان برای شما و یا سایر بیماران، شما می توانید یک قرار ملاقات را آنلاین. کارشناسان در اینجا می توانید کلیه موقع کمک کند.





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیوی مزمن، درمان بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: